ویژگی های ماشین لباسشویی بوش چیست؟
نوشته شده توسط : ahora

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS68TI01E

زئولیت چیست؟
زئولیت نوعی ماده معدنی می باشد که رطوبت را جذب کرده و در عوض حرارت تولید می کند. این ماده معدنی درون محفطه ای در برخی از ظرفشویی های بوش تعبیه شده است.
خواص زیولیت :
۱- باعث خشک شدن کامل ظرف شده و هیچ گونه لکه از رطوبت بر روی ظروف باقی نمی گذارد.
۲- در طول فرآیند شست و شو ظروف تا ۱۰ درصد از مصرف برق صرفه جویی می نماید.
۳- باعث کاهش زمان شست وشو می شود.

مصرف انرژی +++A
در این رابطه توجه تان را به صحبت مدیر داخلی این شرکت جلب میکنم. در بوش ما به اهمیت مصرف انرژی و حفاظت از محیط‌زیست و منابع طبیعی واقفیم. ما آنقدر به مصرف پایین و کیفیت بالای محصولات خود تأکید داریم که تمام ظرفشویی‌هایمان دارای رتبه AAA می‌باشد و همین امر ظرفشویی‌های بوش را به کم مصرف‌ترین ظرفشویی‌های جهان تبدیل کرده است.

Heat Exchanger
این عملکرد منحصربفرد انرژی حرارتی ایجاد شده در دوره اصلی شستشو را ذخیره کرده تا از آن برای گرم کردن آب آبکشی استفاده شود و به این ترتیب میزان قابل ملاحظه‌ای انرژی نیز ذخیره خواهد شد. درضمن با گرم شدن آب ورودی به دستگاه، ظروف گرم و تازه شسته شده در معرض آبی با درجه حرارت پایین قرار نمی‌گیرند و در نتیجه احتمال ترک خوردن یا شکسته شدن ظروف به علت تغییر دمای ناگهانی ازبین خواهد رفت.

حسگر آب (Aqua Sensor)
این سیستم میزان کثیفی آب مرحله اول آبکشی را سنجیده و مشخص می‌کند که آیا برای استفاده در دوره اصلی شستشو قابل استفاده می‌باشد یا نه. اگر آب فقط دارای میزان کمی از املاح و کثیفی باشد دوباره مورد استفاده قرار خواهد گرفت. نکته کلیدی این است که در هر بار شستشو تا سقف ۲۰ % آب معادل ۴ لیتر توسط این سیستم صرفه‌جویی خواهد شد.

شستشوی ظروف بزرگ (Intensive Zone)
سبد پایین می‌تواند کاملا تبدیل به محلی برای شستشو ظروف بزرگ و قابلمه‌های بسیار کثیف شود. عملکرد با فشار زیاد و دمای بالای آب انجام می‌شود در حالی که لیوان‌ها و یا قاشق چنگال‌ها به صورت ملایم‌تر در سبد بالایی شسته می‌شوند.

تکنولوژی Active Water
این تکنولوژی نوآورانه حداکثر بهره‌وری را در شستشو به ارمغان می‌آورد و کاملا با محیط‌ زیست سازگار است. این تکنولوژی با استفاده از فیلترهای بهینه شده، گرم شدن سریع‌تر آب و پمپ جدیدتر در مصرف آب و انرژی صرفه‌جویی می‌شود.

Dou Power Spray Arm
علاوه بر بازوی چرخان در پایین دستگاه، DuoPower دو بازوی دیگر در سبد بالایی در اختیارتان می‌گذارد تا ظروف به صورت کامل شسته شوند. با طراحی خاص این دو بازو آب به طور موثر تمام ظروف را می‌شوید.

برنامه شبانه با 39 دسی بل صدا
برنامه شبانه شستن ظروف کاملا اقتصادی بوده و بسیار کم صداست. این ویژگی باعث ذخیره در مصرف برق و کاهش هزینه آن در ساعات کم‌مصرف شب می‌شود.

شستشوی نصف ظرفیت Half Load
برای شستشوی آسان و به صرفه شما می‌توانید با استفاده از این برنامه از هرکدام از سبدها استفاده نمایید. با این کار زمان برنامه کاهش پیدا کرده و تا ۳۰ % آب کمتر مصرف می‌شود.

قفل کودک Child Lock
با استفاده از این ویژگی صفحه نمایشگر و درب قفل شده و مانع تأثیر کودکان برروی دستگاه در هنگام شستشو می‌شود.

Detergent Automation
مهم نیست از چه نوع قرص (۴in1, 3in1, 2in1, 5in1) یا شوینده‌ای استفاده می‌کنید، تمام ظرفشویی‌های بوش ایده‌ال‌ترین ترکیب شستشو را برای هر بار شستشو فراهم خواهند کرد. در ضمن دقت نمایید برای بدست آوردن نتیجه‌ای مناسب در هر دوره شستشو حتماً باید از نمک پودری نیز استفاده نمایید.

Advanced Filter System
فیلتری با قابلیت پاکیزگی بالا و تعویض آسان که نسبت به مدل‌های قبلی ۵۰ % تصفیه آب بیشتری داشته و میزان گردش آب ۱۵ % افزایش می‌یابد. بدین ترتیب از قطره قطره آب حداکثر استفاده خواهد شد.

Dosage Assist
در هنگام آغاز دوره شستشو، قرص به صورت اتوماتیک وارد محفظه‌ای خواهد شد که در آن به صورت کاملا کنترل شده و هوشمندانه مورد مصرف قرار می‌گیرد تا بهترین نتیجه شستشو نیز حاصل شود. به این ترتیب از افتادن قرص در بین ظروف نیز جلوگیری خواهد شد.

Vorioflexpluse Baskets With Rackmatic
سیستم جدید سبدها فضای بیشتری را (۱۴ نفره) در اختیارتان قرار خواهد گذاشت. بعضی مدل‌ها با داشتن ۶ حالت مختلف برای تنظیم ارتفاع سبدها هر نوع چیدمانی را امکان‌پذیر می کنند و تمام ظروف به صورت کاملاً مطمئن در سبدها جای می‌گیرند. سیستم کشویی و قابل تنظیم سبدها این اجازه را می‌دهند تا ارتفاع سبد بالایی را حتی زمانی که پر است تنظیم نمایید.

شستشوی ظروف کودک (Hygiene)
با انتخاب این ویژگی، دمای آب در مرحله آخر آبکشی افزایش یافته و مناسب ضدعفونی بطری کودک و ظروف مختلفی است که تمیز بودن و ضدعفونی کردن آنها ضروری است.

تکنولوژی محافظت از شیشه (Glass protection technology)
از آنجایی که آب لوله‌کشی باعث خوردگی و صدمات ریز به شیشه می‌شود، ماشین‌های ظرفشویی بوش با این تکنولوژی به صورت مداوم میزان سختی آب را تنظیم می‌کنند تا صدمه‌ای به محصولات شیشه‌ای وارد نشود.

Load Sensor
وزن ظروف داخل ماشین با استفاده از این سنسور سرعت چرخشی محاسبه شده تا بتواند میزان درستی از آب مورد نیاز برای شستن ظروف را مصرف کند. قاعدتا برای تعداد ظروف کمتر آب کمتری مصرف خواهد شد. این سنسور میزان مصرف بهینه آب را برای حتی نصف ظرفیت یا حداکثر ظرفیت محاسبه کرده و در مصرف آب و برق صرفه می‌کند.

برای اینکه با این مفاهیم بیشتر آشنا شوید سراغ یکی از مدل های ماشین ظرفشویی می رویم تا در مورد ویزگی های آن اظلاعاتی داشته باشید 

اگر قصد خرید ماشین های شست و شویی نظیر ظرفشویی و ماشین لباسشویی و خشک‌کن را داشته باشید حتما به این نتیجه رسیده اید که برند بوش آلمان از نظر فناوری، کارایی و عمر مفید طولانی، جایگاه معتبری در تولید لوازم خانگی دارد. اما آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد این است که ماشین ظرفشویی بوش نسبت به سایر برند ها با اختلاف   بهترین هستند. در انتخاب این وسیله  باید دقت کرد، چرا که در صورت انتخاب یک محصول بی کیفیت ممکن است هزینه ی بسیار بیشتری را جهت تعمیرات و سرویس دستگاه بپردازید. در حالی که با خرید از فروشگاه لوازم خانگی بوش آلمان، سال های سال، از انتخاب با کیفیت خود و کارایی فوق العاده دستگاه و همین طور دریافت خدمات پس از فروش عالی رضایت خواهید داشت. ظرفشویی  SMS68TI01Eبا داشتن امکانات فوق العاده و فناوری به روز از بهترین انتخاب ها برای یک ظرفشویی مناسب است.

ویژگی ها و کارایی این مدل

ویژگی ها و کارایی این مدلویژگی ها و کارایی این مدل

طراحی، ظاهر زیبا، تنوع مدل ها در محصولات بوش می تواند برای هر نوع سلیقه ای مناسب باشد. sms68ti01e bosch از مدل های سری 6 ظرفشویی های بوش با رنگ استیل زیبا و دارای صفحه لمسی است. ابعاد استاندارد آن نگرانی شما را مبنی بر جایگیری در آشپزخانه از بین می برد. این  ظرفشویی دارای ظرفیت 14 نفره است که موجب می گردد زمانی که مهمان دارید بتوانید از دستگاه استفاده کنید و مطمئن باشید که ظروف به خوبی در فضای ماشین جای داده می شوند. این محصول دارای سه سبد برای چیدن ظروف است که معمولا از سبد بالایی برای قاشق و چنگال، سبد وسط برای لیوان و ظروف شیشه ای و سبد پایینی برای ظروف بزرگتری مثل بشقاب و قابلمه و … استفاده می شود. sms68ti01e مشابه با اکثر مدل های بوش دارای قفل کودک و سیستم شروع با تاخیر از 1 تا 24 ساعت نیز هست.

 صرفه جویی در مصرف آب و برق

شاید تصور کنید که استفاده از ظرفشویی سبب افزایش مصرف آب و برق شده و هزینه های شما را بالا می برد اما بهتر است بدانید که  ماشین ظرفشویی بوش، دستگاهی کم مصرف است و نسبت به شست و شوی دستی آب و انرژی بسیار کمتری مصرف می کند به طوری که برای هر بار شست و شو تنها مقدار 9.5 لیتر آب مصرف شده که در مقایسه با آبی که در شست و شوی دستی مصرف می گردد بسیار صرفه جویی می شود. از طرف دیگر مصرف انرژی الکتریکی این دستگاه نیز پایین است و در رده بندی انرژی A++ قرار می گیرد.

بی صدا بودن Super silence

بی صدا بودن Super silenceبی صدا بودن Super silence

موتور با کارکرد الکترونیکی و بسیاری از اقدامات و اندازه گیری هایی که توسط ماشین برای کاهش فوق العاده صدا انجام می شود موجب می گردد تا هنگامی که ظرفشویی روشن است صدای بسیار کمی در حدود 40 دسی بل، ایجاد کند در نتیجه شما از نظر زمانی محدودیتی برای استفاده از ظرفشویی ندارید و شب ها زمان خواب و یا مواقعی از روز که قصد استراحت دارید می توانید شست و شوی ظرف ها به ظرفشویی بسپارید تا با صدای کم و آرام آن را انجام دهد.

شستشوی اولیه   PRE WASH

قابلیت دیگری که بسیار کاربردی است ویژگی پیش شست و شو یا شست و شوی اولیه است. با انتخاب این گزینه یک مرحله ی شست و شو در ابتدای برنامه ی شست و شوی اصلی اضافه می شود. پیش شست و شو و یا شست و شوی اولیه فقط از آب خالی استفاده می کند درست مثل زمانی که در شست و شوی دستی، ظروف بیش از حد کثیف هستند و یا مثلا شست وشو به تعویق افتاده و لکه های آلودگی روی آن ها خشک شده است بنابراین معمولا در این حالت ابتدا روی ظروف مقداری آب ریخته می شود تا این آلودگی ها به معنای عام دچار خیس خوردگی شوند و در شست و شوی اصلی راحت تر تمیز شوند. در صورت انتخاب گزینه ی شست و شوی اولیه، ماشین نیز به همین شکل عمل می کند.

برنامه های شست و شو

برنامه های شست و شوبرنامه های شست و شو

ظرفشویی SMS68TI01E دارای 8 برنامه ی شست و شو است. برنامه Intensive 70° زمانی مناسب است که قابلمه هایی دارید که ته دیگ آنها سوخته و یا به ظرف چسبیده است. باید دقت کرد که این برنامه برای ظروف حساس نباید استفاده شود چون ممکن است به آن ها آسیب برسد. برای ظروفی که غذا ها روی آنها خشک شده از Auto 45° – 65° استفاده می شود. Eco 50° و Silence 50° شست و شوی ظرف ها را در دمای 50 درجه و آبکشی را در دماهای بالاتر انجام داده و از نظر مصرف آب و برق بهینه تر بوده و  با صدای کمتر برای شست و شوی شبانه مناسب هستند. Glass 40° ظروف و شیشه های حساس و حساس به دما را به طور ملایمی می شوید. Quick 65° و یک ساعته  65°نیز شست و شو را در دمای 65 و با بهینه سازی زمان انجام می دهند.

منبع : https://bit.ly/35CJLCr





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: